Działy handlowe firm borykają się z problemem znalezienia docelowych odbiorców i skutecznej komunikacji z nimi. Dane dostępne w zwykłych wyszukiwarkach internetowych są często niepełne i nieaktualne. Nie zawierają również kluczowych z punktu widzenia biznesu informacji, a tylko zwykłe-telefon i adres. Próba wykorzystania ich może być stratą czasu, a stworzona na podstawie danych internetowych baza teleadresowa będzie po prostu nieprzydatna. Duże lepszym wyjściem jest zakup gotowej bazy danych. Firmy zajmującej się ich tworzeniem dokładają wszelkiej staranności, by zestawienie zawierało nie tylko nazwę i numer ulicy. Często dostępne są informacje o osobach decyzyjnych, zaangażowaniu kredytowym, a nawet dane gospodarcze, określające jakość współpracy z kontrahentami. Uzupełniona w tej sposób baza teleadresowa stanowi silne narzędzie sprzedażowe i może przyczynić się do zwiększenia przychodów firmy.

Bank lektorów przydatny dla realizatorów multimedialnych materiałów
Miejscem wykorzystywanym bardzo chętnie przez osoby zajmujące się produkcją różnego rodzaju nagrań multimedialnych jest oczywiście bank lektorów. Zupełnie inną sprawą jest bowiem zrealizować określony materiał wideo dla danej firmy lub instytucji, a kompletnie inną kwestią jest zapewnienie odpowiednieg...